stereo

the band apart / stereo

歌詞

Walking through this quiet neighbourhood
Starlight dyes me fleeting blue Silence plays the midnight broken beats
See the world is passing by And I feel so free
Gritty sediments of the daily life
It poisons my head day by day

Something similar to a known quantity Distorts the pure shape of our minds
Before we notice

Somebody says goodnight 'cause he can't walk no more Somebody says goodnight 'cause she can't stand no more Then I hear tender noises from the
Blue snow is falling and sets the souls free Someone's turning off the light

STEREO, STEREO, STEREO
STEREO, STEREO, STEREO
MELT INTO THE STEREO, STEREO THE STEREO, STEREO, STEREO,

和訳

寝静まった街を歩けば
星の光が俺を束の間の青に染める
静寂が真夜中のブロークンビーツを奏でて
ほら世界が通り過ぎていく
俺は完全に自由なんだ

ざらついた日々の澱は
日々、俺の頭を侵していく
既知数に似た何かが
気がつかないうちに魂の純粋な形を歪めてしまう

誰かがおやすみを告げる
彼はもう歩けないから
誰かがおやすみを告げる
彼女はもう耐えられないから
青い雪が降って魂たちを解き放つ
誰かが灯りを消すそのとき
俺は聞いた
ステレオから流れる柔らかなノイズを

ステレオ ステレオ ステレオ
ステレオの中に溶けていけ

 

acoustic versionのウォーリーを探せ感が好き。

やっとこさ暇が出来たのでまたちまちまやって行きます

https://youtu.be/WESoxVdjw2A

https://youtu.be/INqKuiTIkac (acoustic)

f:id:Relief_03:20220531124254j:image