fool proof(album ver.)


the band apart / fool proof(album ver.)

歌詞

Fantasy in a youth
It's so complicated, and so simple thing
In each other
Sometimes, we go a wrong way
Misunderstand, gotta hide things we share

Beginning of it was a little piece
Of difference between
You and me, and the time has gone
We must find the truth
We must find the truth

A sticky night and dim moon
Somebody stop the rain

(Though the fog is gone)
Still on my brain
(Something is obscure)
A daybreak has come
(Faced with the world)
Crazy shining sun
(I put my finger up)
With all, all my heart

What am I fighting for?
I lost my thinking under the sun
Struggle and defy
Cuz no one is instead of me

和訳

若人のファンタジー
それは複雑に見えるけど単純なもの
お互いに
俺達は時々間違った方向に進んでしまう
その誤解を俺達は解けずにいる

始まりは小さな平和の間にある
君と俺、時間は過ぎ去っていく
俺達は真実を見つけなきゃ
見つけなきゃ…

蒸し暑い夜とぼやけた月
誰かこの雨を止めてくれ

霧が晴れても
俺の頭の中ではまだ
何かが不鮮明なまま
そして夜明けがやってきて
現実と直面する
狂い照る太陽
俺は心を込めて、指を立てるのさ

何の為に俺は戦うのか
いつしか考えを見失った
挑み、もがけ
誰も代わりにはなれないんだから


いつしかシングル版の歌詞も載っけときます

https://youtu.be/_6FyGdTbOTw

https://youtu.be/-L5DRs6c78o

ちなみにこの写真はheとのオフツーショット。ガラケー画質なのが時代を感じる

f:id:Relief_03:20211016090551j:image