Game,Mom,Erase, Fu"k, Sleep

the band apart / Game, Mom, Erase, Fu"k, Sleep

歌詞

Count to three and I'll be gone
I can't stand this anymore
I gave you what all I know
You keep ask for more and more

People looks at me like I'm the one to blame
But they don't know what's going on at all
All you wanted was that bit of cash and fame
So what can you do when you are alone?

Things we've gone through the years
Took us place we can't go back
Can't you see?
Time to say goodbye

Every time I think about you
Everything about you in my mind
Makes me want to forget everything about you
Everything about me
All those times


和訳

三つ数えたら 俺は立ち去る
これ以上はもう耐えられないんだ
俺が知ってる全てを差し出したつもり
けど君は「もっともっと」とせがんでくる

周りの奴は俺を悪者みたいに見るけど
結局あいつらは何も知らないだけ
君が欲しかったのはわずかな金とちっぽけな名声って事を
そして君は一人きりで何が出来るって言うんだ

ここ何年かのうちに起こった出来事は
俺達からあの頃の場所を奪い去ってしまった
わからないかい? お別れの時間って訳さ

俺が君のことを思い出すとき
記憶の中の君の全てを忘れたくなる
あの時の君のことの全てを
あの時の俺のことの全てを

 

先日バンアパのライブに行きました。最高でした。

川崎さんはこの曲が一番ギター弾けてるって思えるらしいですね。

https://youtu.be/cdniqLWZBrc

f:id:Relief_03:20220712095748j:image