FUCK THEM ALL

the band apart / FUCK THEM ALL

歌詞

Now you have no idea in your head
But you just keep talking on my bed
Don't you notice that I'm so bored to hear your voice
But I'm envious of your naughty smile

Soaking up my head and drink some Tengumai
Open up the window and there're so much breeze
I throw a tiny stone to the face of the spring
I wanna make a crack and jug it all again

In the breeze I am wasting time and waiting again with my pillow
Forget about all the stupid lines I said
I'm the king for a day
I don't care, no one cares
It's in general

FUCK THEM ALL

和訳

いまお前は頭の中に何の考えもないのに
ベッドの上に座ってただしゃべり続けてる
お前の声を聞くのはもう飽き飽きだってことわからないのかな
だけどお前の無邪気なその笑顔を羨ましくも思うんだ

頭を洗って 天狗舞を少し飲む
窓を開けると十分なそよ風が吹き込んでくる
俺は小石を春の上っ面めがけて投げつける
そいつにひびを入れて全てをまた煮込んでやりたい

そよ風の中で俺はまた待つ事に時間を費やしてる
枕に埋もれて俺が言った間抜けな台詞は全部忘れてくれ
俺は一日限りの王様
どうでもいいよ誰が気にするって言うんだ
それが普通のこと
もうあいつら全員くたばっちまえ


仕事先でムカつく事があったら取り敢えずこれ流してます
荒井さんパートが鬼過ぎる

https://youtu.be/CY4ctVJ8vTI

f:id:Relief_03:20220813155635j:image