Prime minister

the band apart / prime minister

歌詞

Greedy business motherfuckers
I deny you
badass politicos, they don't pay any rent
yeah fuck'em all
my friend's questioned by the pigs
on his birthday
we're passengers on this crazy plane

Somebody said
prime minister smokes some dope
check the powder on his nose
yeah yeah

和訳

金儲けに長けた強欲なクソ野郎ども
俺はお前を拒否する

悪賢い政治屋たち あいつらは家賃さえ払わない
ふざけるんじゃないよ
友達がブタにからまれた
彼は誕生日だったというのに
俺たちはこの狂った飛行機の同乗客

誰かが言った
総理大臣はヤク中らしい
あいつの鼻に付いてる粉をチェックしろ
イエー


多分バンアパの中で一番ぶっ飛んでる曲。
曲調の割にかなりやべー事言ってるし、トドメと言わんばかりに最後にイエーって言っちゃってんのが笑笑

f:id:Relief_03:20220812014202j:image