Can't remember

the band apart / Can't remember

歌詞

Memories at the sand pit A friend that put us together
Stairs we hanged around Water drips on the wall A song only half written Sound of the school bell Midnight radio
Fixed memories

When I realized They were gone

At the time, what did I really want the most? Now I know too much, I can't remember all

Sound of kicking the wall
A signal of a set A sense of snuff
He is not around here anyone

When I realized
They were gone and faded out from my life

At the time, what did I really want the most?
Now I know too much, I can't remember at all

What you get is what you lose What you lose is what you get Now I know too much, I can't remember at all

They were gone

和訳

砂場の記憶
僕らを引き合わせた友達
たまり場の階段 壁をつたう水
書きかけの歌
学校のチャイム
真夜中のラジオ
仕組まれた記憶

気がついた時には
彼方に消えていた

あの時本当に必要だったものは何だったんだろう 今はもう多くを知りすぎて全てを思い出せない

壁を蹴る音
集合の合図
嗅ぎタバコの感覚 彼はもうここにはいない

気がついてみれば それは遠い昔のこと
僕の人生からも消えかけている

あの時本当に必要だったものは何だったんだろう 今はもう多くを知りすぎて全てを思い出せない

手に入れることは失うこと
失うことはまた何かを得ること
今はもう 多くを知りすぎて全てを思い出せないよ

みんな行ってしまった


2の多幸感と来たら…

https://youtu.be/dk8c7KKz63k

https://youtu.be/SBqC4C0Ec_c (acoustic)

f:id:Relief_03:20220531182501j:image