C.A.H.


the band apart / C.A.H.

歌詞

I have never prayed to the god
since the day I was born
So the god has left me down at last
Lately everything I do goes bad,I'm all fucked up

dirty pieces converge and harden
It's like a monster that eats my soul

Make it go away
There's no time to pray
Something evil grows my mind
Make it go away
and make the break through

It's the ugly side of curiocity
or just bad intentions
Anyway something forces me to be selfish
I am getting to be a shameless mankind

Just blow way

It multiplies in my mind
multiplies rapidly in my mind
There is no guarantee
Nothing may stay the same when I walk up

I just want to
Make it go away
I don't want to lose my senses
Make it go away
I don't want to lose control

Make the breakthrough

和訳

俺は生まれた日から
一度も神に祈った事がない
だから神もとうとう俺を見放しやがった
最近じゃやる事なす事全部上手くいかない
俺は終わってんだ

汚れた破片が集まり凝固していく
それはまるで俺を喰らう怪物の様

消えちまってくれ
祈ってる時間なんて無いんだ
邪悪な何かが俺の中で育っていく
消えてくれ
そして突破口を開け

それは好奇心の醜い側面
もしくは単なる悪意か
とにかく何かが俺に自分本位であれと強いてくる
恥知らずな人類の一部になっていく

吹き飛んじまえ

それは俺の精神で急速に増殖をする
そこに保証はない
目が覚めた時には全てが変わっているかもしれない

ただ消してしまいたいのさ
自分の感覚を失いたくはない
消えてくれ
コントールを無くしたくない

突破口を開け


川崎さん曲の中でもかなり好き。やはりsurface
e.p.…

https://youtu.be/iiJOHLhqu3s

f:id:Relief_03:20211006234615j:image