FUEL

the band apart / FUEL

歌詞

 

Summer storm before a Sunday dawn,
Oh, baby, it's like sound delayed.
There's nobody here, juts me and summer,
Oh, everything passing me by.

Hiding with January or February,
I used to like to be alone,
Harmonies are wavering,
Playing guitar for nobody.

Summer storm before a Sunday dusk,
Oh, baby, it's like sound relief.
I don't wanna be turning my eyes away now,
Oh, everything passing me by.

Hiding with January or February,
Used to like to be alone,
Harmonies are wavering,
Playing guitar for nobody,

January or February,
I used to like to be alone,
Harmonies are wavering,
Playing guitar for nobody.

So, where are we dust?
Burn it out, burn it out.
So, when are we dust?
Where are we dust, my friend.

Crazy 'bout you, summer days.
Every moment, everyday,
Harmonies and tumbling,
Lazy sun, sing my song,

Crazy 'bout you summer days,
Every moment, everyday,
Harmonies and tumbling,
Lazy sun, sing my song.

I just wanna die tonight,
I just wanna die tonight.

Where are we dust, my friend.

和訳

夜明け前の夏の嵐
まるで残響する音の様
ここには俺と夏だけ、誰もいやしない
全てが通り過ぎていく

一月か二月の頃
俺は一人で過ごすのが好きだった
躊躇う和音
誰の為でもなくギターを弾いていた

夕暮れ前の夏の嵐
それはまるで音の救済
今は目を逸らしたくないんだ
全てが通り過ぎていく

俺達は何処で塵になる?
燃やせ、燃やせ
俺達はいつ塵になる?
燃やせ、燃やせ

夏の日に夢中なんだ
毎日、全ての瞬間に
ハーモニーとタンバリン
気怠げな太陽が俺の歌を歌う

今夜俺は死にたいのさ

俺達は何処で塵になる?なあ友よ

 

転調が最高にカッコいい。夏を感じますね。もう10月だけど。

これから少し初期音源を攻めていきます。

https://youtu.be/dYGl_ClUTXM

f:id:Relief_03:20211010125505j:image